آناتومی کاندوم مردانه
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ساختار و آناتومی کاندوم

کاندوم یکی از اختراعاتی است که هر روز در زندگی میلیون ها انسان مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری این اختراع را با اختراع لامپ مقاسیه میکنند که در  روند زندگی بسیار تغییر ایجاد کرد. قطعاً کاندومها به مردان و زنان کمک کرده اند که بدون نگرانی ، از رابطه جنسی لذت ببرند ، که مطمئناً یک تسکین عالی است. جالب است بدانید قبل از ورود کاندوم در هند میانگین هر خانواده دارای ۶ فرزند بود.در این مطلب به بررسی آناتومی کاندوم مردانه خواهیم پرداخت.

از زمان اختراع اولین کاندوم در دهه ۱۸۵۰ ، کاندوم دستخوش تغییرات بسیاری شده و با گذشت زمان تکامل یافته است. در حال حاضر کاندوم راحت تر ، نازک تر و قابل اطمینان تر است زیرا فناوری های پیشرفته تولید و روشهای آزمایش تضمین می کنند که کاندوم باعث لذت جنسی و عاری از نگرانی های مختلفی می شود. میزان موفقیت فعلی کاندوم ۹۸.۲٪ است که بسیار خوب است. بنابراین ، هنگامی که به رابطه جنسی با کاندوم پرداخته اید میتوانید بدون نگرانی در خصوص ولادت و انتقال بیماری های جنسی از رابطتان لذت ببرید.

از آنجا که کاندوم نقش مهمی در زندگی ما دارد ، باید آن را درک کنیم. لطفا در نظر داشته باشید که دانستن در مورد آناتومی کاندوم در رابطه شما به طور مستقیم اثر نمیکند، اما مطمئناً به شما کمک می کند تا از آن به نفع خود استفاده کنید.

در هر کاندوم ۴ ناحیه مشخص وجود دارد

  • پایه
  • بدنه (شافت)
  • سر

بررسی آناتومی کاندوم مردانه

  1. پایه

این بخش بدون توجه به اندازه ، شکل ، نوع ، مارک یا ماده استفاده شده در همه انواع کاندوم یکسان به نظر می رسد. پایه کاندوم دارای یک حلقه نازک مانند  است که کاندوم بر روی آن قرار می گیرد. وقتی کاندوم را از بسته بندی بیرون می کشید ، این حلقه نازک را می بینید. پایه برای هر کاندوم نقش اساسی دارد. اجازه می دهد تا کاندوم در جای خود بچسبد ، روی اندام شما چسبیده و در نتیجه مانع از کنده شدن و کشیدن کاندوم شود. پایه نقش مهمی در عملکرد رابطه جنسی ایفا می کند. دقت داشته باشید که همیشه از کاندومب استفاده کنید که از بهترین کیفیت برای پایه برخوردار باشد.

معمولا حلقه موجود در پایه کاندوم، متناسب با آناتومی آلت تنظیم شده و اندازه دقیق آن را بر روی بسته بندی میتوانید بخوانید. بنابراین ، عملاً نیازی به نگرانی درباره اغزیدن کاندوم روی اعضای بدن نیست ، مگر اینکه میکروسینیس داشته باشید.





:: برچسب‌ها: سپیتا , سپیتا شاپ, فروشگاه اینترنتی سپیتا, srpita,sepitashop, فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, آناتومی کاندوم,آناتومی کاندوم مردانه,خرید کاندوم,ساختار کاندوم,ساختار کاندوم مردانه,ساختارشناسی کاندوم,فروشگاه آنلاین کاندوم,فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی,فروشگاه اینترنتی لوازم زناشویی,فروشگاه سپیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: